Dreamfields

Dreamfields
" I've had friends that couldn't be my lover. I've had lovers who couldn't be my friend. I can't wait for the day I find the person that is both."

Saturday 23 March 2013

MAD

Assalamualaikum wbt.

Greetings !

When I mad to someone, I’ll just let it immerse in my heart. I have no guts to mad others people. But bila aku duduk sorang sorang, pikirkan balik benda yang menyakitkan hati aku tu, aku cuma akan menangis. Menangis membuatkan aku rase lebih lega and tenang. I don’t need to yell others to comfort my feeling and heart.

Some people akan marah terus kepada orang yang buat dia marah. Tapi lain pada aku. Aku takkan marah orang yang buat aku rasa marah and sakit hati tapi aku Cuma memendam rasa. Memang betul memendam rasa ni tak bagus. Tapi bagi aku ia bagus sebab aku masih boleh bertoleransi. At least kalau aku marah dekat kawan aku pun, selagi aku kawal perasaan marah aku, hubungan persahabatan kitorang tak de lah berliku liku. That’s why bila kawan kawan aku memerli aku, aku buat tak tahu je. Buat buat tak dengar. Lame lame dah biase la dengan ayat ayat yang diorang selalu pakai untuk memerli aku.

Bila berdepan dengan situasi tak puas hati dengan mak aku sendiri, aku Cuma akan berdiam diri tanpa memprotes mahupun menyokong. Bila dah wujud situasi macam tu, mak aku akan mula memarahi ku.. hihi. 

And kekadang dia akan tanye aku “ Adik bisu ke ? Tak jawab ? “. Haha. Walaupun diaju soalan sebegitu oleh mak aku sendiri, aku tetap membisu. It’s better than aku melawan cakap dia kan ? Nanti dia cakap aku ni menjawab pulak.. hehe.

No comments:

Post a Comment

have a word please :')