Dreamfields

Dreamfields
" I've had friends that couldn't be my lover. I've had lovers who couldn't be my friend. I can't wait for the day I find the person that is both."

Sunday 25 May 2014

AJKO :)

bismillah

hai assalamualaikum wbt dan salam sore.

hari ini banyak nak bercerita ;D

AHLI JAWATANKUASA ORIENTASI (AJKO)

Alhamdulillah. Selesai sudah tugas sebagai ajko bagi generasi ke 15 tahun ini. Insha Allah tahun depan dan depan dan depan, saya akan apply dan berkhidmat lagi.

10 hari.

15
16
17
18
19
20
21
22
23
24

walaupun muka burn yang sangat ketara namun saya happy dalam menjalankan tugas. haha saya dapat geng yang sporting fun and awesome ! geng unit trafik sentiasa di hati.

barisan senior yang baik hati lagi sporting.

ribuan terima kasih tak terhingga di atas segala tunjuk ajar dan bantuan yang di hulurkan.
setiap pesanan kalian telah terpahat di hati. semoga Allah merahmati.

kak syakilaisma
kak pah / kak sherry
kak syafiqah
kak yana
kak ain
kak mia
kak athirah
kak wawa
kak sue
abang azfar
abang ku
abang shah
abang fawaz
abang marwan
abang aril
abang abang alimin
abang azam
abang fikri
abang izhar
abang din jer
abang awie
abang dayat
abang ibraz
abang shahril azli
abang ipin

maaf jika ada yang tertinggal
maaf juga atas semua kesilapan saya

saya takkan jemu menjadi ajko :)












































































TERIMA KASIH SEMUA :D

No comments:

Post a Comment

have a word please :')